شیفته برنامه نویسی هستید؟ 10 دلیل برای اینکه زمان آن است که دست از کار بکشید!

توسعه سی شارپ نیاز به دانش بالا، تجربه بسیار خوب و همچنین تخصص بالا در برنامه بهترین منابع منبع نویسی خود دار

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

توسعه سی شارپ نیاز به دانش بالا، تجربه بسیار خوب و همچنین تخصص بالا در برنامه بهترین منابع منبع نویسی خود دارد. تست. COBOL (1960) و بیسیک (1964) هر دو تلاش هایی برای ساختن نحو برنامه نویسی بیشتر شبیه انگلیسی بودند. نقاط مورد علاقه برنامه نیرومند جاوا را از Topcoder و Codeforces دانلود این سایت کنید. برای اینکه استاد دنیای خود شوید، باید بتوانید خشم، غم، ترس و گناه را از زندگی خود رها کنید و ذهن خود را برای رسیدن به برتری برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، شما قطعاً می توانید راه حل را با استفاده از یک برنامه "brute-force" بیابید که ممکن است به سادگی از هر مکان ممکن عبور کند، و یکی یکی را رد کند. کد برنامه نویسی را می توان به راحتی خواند. معرفی آزمایشگاه طراحی مکاترونیک دانشگاه نورث وسترن به سروو موتورها را بررسی کنید. به عنوان مثال، یک سروو ممکن است زاویه مفصل بازوی ربات را کنترل کند، آن را در زاویه مناسب نگه دارد تا زمانی که نیاز به حرکت داشته باشد، و سپس آن حرکت را کنترل کند. اگر به دنبال یک سایت امن مبتنی بر پایگاه داده هستید، هیچ کس نمی تواند بهتر از این متخصصان باشد. سپس ضبط به یک دست رباتیک منتقل شد که اطلاعات را رمزگشایی کرده و ژست‌های سوژه را کپی می‌کرد.

دانشمندان و مهندسان از دستگاه MRI برای ثبت الگوهای مغز سوژه هنگام انجام یک سری حرکات دست (مشت بسته و علامت صلح "V") استفاده کردند. حتی می تواند تشخیص دهد که چه زمانی می خواهید با آن دست بدهید. P2 از نظر قد کمی کاهش یافته بود، اما وزن آن حتی 463 پوند (210 کیلوگرم) سنگین تر بود - چیزی نیست که بخواهید در آشپزخانه روی انگشتان پا بگذارید. بدنه بسیار قوی اما سبک وزن آلیاژ منیزیم آسیمو، پوشیده از "پوست" پلاستیکی، تنها 115 پوند (52 کیلوگرم) وزن داشت. 1993 - رباتی شبیه به انسان با بدن، بازوها، دست ها و سر، نسل بعدی نمونه های اولیه (P1، P2 و P3) بیشتر شبیه یک "انسان نما" به نظر می رسید. با این حال، P1 6 فوت و 2 اینچ (188 سانتی متر) قد و 386 پوند (175 کیلوگرم) وزن داشت. 1991 - راه رفتن مانند یک حرفه ای در نمونه های اولیه E4، E5 و E6، مهندسان هوندا مکانیسم راه رفتن را تا حدی کامل کردند که ربات می توانست به راحتی روی شیب، از پله ها و در زمین های ناهموار راه برود. مهندسان هوندا می‌دانستند که ربات باید بتواند به راحتی در یک خانه یا ساختمان حرکت کند و این بدان معناست که فناوری راه رفتن باید کامل باشد. هوندا قد آسیمو را به 4 فوت و 3 اینچ (130 سانتی‌متر) افزایش داد و ربات وزن کمی داشت و ترازو را به 119 پوند رساند.  This post has ​been gen᠎er​ated with G SA​ Con te᠎nt G enerat or Demoversi on !

C یک زبان قابل حمل است، زیرا زمانی که برنامه ها به زبان c نوشته می شوند، می توان آن ها را از هر ماشینی در سراسر جهان بدون هیچ تغییر یا تغییر کمی اجرا کرد. مفاصل پیچیده لگن به آسیمو اجازه می‌دهد تا به آرامی بچرخد - کاری که ربات‌های دیگر برای انجام آن باید توقف کرده و به هم بزنند. فناوری به نام "کنترل حرکت پیش بینی شده" به آسیمو اجازه می دهد تا حرکت بعدی خود را به طور خودکار پیش بینی کند و وزن خود را برای منبع چرخش تغییر دهد. با این فناوری راه رفتن، ربات (که اکنون نمونه اولیه E1 نامیده می شود، به زودی با پیشرفت تحقیقات E2 و E3 دنبال می شود) به مرحله بعدی خم شد، وزن خود را جابجا کرد و پای دیگر را به سمت جلو حرکت داد تا خودش را بگیرد تا به جای افتادن به جلو، راه برود. رو به جلو. این به این دلیل بود که EO کاری را انجام داد که "راه رفتن ثابت" نامیده می شد. در راه رفتن ایستا، پس از اینکه ربات شروع به حرکت یک پا به جلو کرد، باید منتظر بماند تا وزنش روی آن پا متعادل شود و سپس شروع به حرکت پای دیگر به جلو کند. 1987 - راه رفتن پویا در حال حاضر مهندسان روشی را برای "راه رفتن پویا" ابداع کرده بودند که بسیار شبیه انسان است. P2 و P3 مجبور بودند از الگوهای راه رفتن برنامه ریزی شده استفاده کنند. تعداد دستوراتی که می توان در حافظه آن برنامه ریزی کرد عملا نامحدود است. علاوه بر دستورات صوتی برای کنترل حرکات آسیمو، دستورات گفتاری نیز وجود دارد که آسیمو می تواند به صورت شفاهی به آنها پاسخ دهد.

ASIMO می تواند دستورات شفاهی ساده و از پیش برنامه ریزی شده را بفهمد و اجرا کند. حسگرهای جدید به آسیمو اجازه می‌دهند در حالی که دست در دست دارند، با افراد همگام حرکت کند. FORTRAN یک زبان کامپایل‌شده بود که متغیرهای نام‌گذاری شده، عبارات پیچیده، زیربرنامه‌ها و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را که امروزه در زبان‌های امری رایج است، مجاز می‌کرد. از آنجایی که تجویزی ترین راه برای کدگذاری است، به عنوان امری طبقه بندی می شود. به دلیل زبان منبع باز سوئیفت، توسعه دهندگان به راحتی می توانند کدهای عمومی بالا تولید کنند که نه تنها تکرارها را کاهش می دهد، بلکه به بسیاری از موارد دیگر نیز رسیدگی می کند. باتری آسیمو سه ساعت طول می کشد تا کاملاً شارژ شود، بنابراین اگر به آسیمو برای کار طولانی مدت نیاز دارید، باتری دوم (و سوم) بسیار مهم است. 2005 - مهندسان بهتر، سریعتر و قوی تر، سیستم حرکتی آسیمو را بیشتر اصلاح کردند و سرعت راه رفتن آن را از 2.5 به 2.7 کیلومتر در ساعت افزایش دادند و به آسیمو توانایی دویدن با سرعت تا 6 کیلومتر در ساعت را دادند. 1997 - ASIMO حتی پیشرفت های بیشتری در سیستم راه رفتن انجام شد و به آسیمو اجازه داد تا تقریباً در هر محیطی به راحتی و برازندگی راه برود. با وزن 287 پوند (130 کیلوگرم)، P3 می توانست سریعتر و نرمتر از مدلهای قبلی خود راه برود. باتری در کوله پشتی آسیمو ذخیره می شود و وزن آن حدود 13 پوند است. مهندسان منبع تغذیه آسیمو را به باتری لیتیومی تغییر دادند که مدت زمان کارکرد آن را قبل از شارژ مجدد دو برابر می کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد منبع برنامه نویسی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن