آموزش لوگوی اینستاگرام 2024-02-19

طراحی لوگو اینستاگرام ابعاد و ویژگی ها - آموزش طراحی لوگو

یک لوگوی خوب در اینستاگرام باید بتواند معرف کامل کسب و کار مورد نظر باشد. یکی از نشانه های خاص بودن یک لوگو این است که دارای طراحی خلاقانه و جدید باشد که مخاطبان را جذب خود کند. اگر به دنبال طراحی یک لوگو خوب و حرفه ای هستید؛ حتما به این مواردی که گفته شد دقت نمایید.

یعنی شما در این شبکه اجتماعی با  انواعی از زندگی‌ها، اشیا،‌ حیوانات و… روبه‌رو می‌شوید. این لوگو با طیفی از رنگ‌های گرم تا چند وقت مورد نقد و بررسی بسیاری از کاربران قرار گرفت، تا این که مورد پذیرش همه واقع شد. این شبکه اجتماعی با نام انگلیسی Instagram از ترکیب دو لغت Instant Camera و Telegram به معنای پیام‌رسانی سریع از طریق تصویر نام‌گذاری شده است. البته نام‌گذاری صحیح آن توانسته به خوبی گویای کاربرد و توضیح عملکرد آن نیز باشد.

برخی از این ابزارها هم آنلاین هستند و می‌توانند در هر دو دستگاه استفاده شوند. ابزارهای معرفی شده در متن مقاله به شما کمک می‌کنند که با هر سطح مهارت و سلیقه‌ای بتوانید یک لوگو جذاب و سریع برای پیج خود بسازید. اما اطمینان حاصل کنید که عناصر مرتبط را از طاقچه کسب و کار خود وارد کرده اید. نمادها یا آیکون هایی که استفاده می کنید باید مستقیماً از موضوع اکانت اینستاگرام شما بیایند. هنگامی که تصمیم گرفتید کدام رنگ را انتخاب کنید، از چرخه رنگ استفاده کنید تا بفهمید کدام رنگ ها به بهترین وجه پاسخ دلخواه را از مخاطبان هدف شما برمی انگیزند.

در ابتدا می‌توانید با انجام تحقیقات آنلاین، مرور وبلاگ‌های طراحی مختلف و حساب‌های طراحان شناخته شده، ایده‌های جالبی دریافت کنید. همچنین می‌توانید با تحلیل رفتار رقبای‌تان متوجه شوید که چه ایده‌هایی مؤثر هستند و چه ایده‌هایی با شکست مواجه می‌شوند اما مراقب باشید که از لوگو دیگران کپی‌برداری نکنید. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه به‌روزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است.

شما به عنوان یک طراح با خلق یک لوگو برای یک کسب و کار در فضای اینستاگرام، باعث هویت بخشیدن به آن برند می شوید. طراحی لوگو برای پروفایل در فضای اینستاگرام، شناسایی یک برند را از سایر برندها آسان تر می سازد. بهتر است برای طراحی کردن لوگوی یک برند در اینستاگرام، تصویر یا نوشته ای را انتخاب کنید که قابل نمایش دادن در همچین فضایی باشد. همچنین دقت داشته باشید که برای طراحی لوگوی حرفه ای اینستاگرام، باید رنگ لوگو و یا فونت نوشتاری آن را با توجه به هویت برند مورد نظر تعیین کنید.

برخی از آنان آنچنان در ناخودآگاهتان حک شده‌اند که جدا کردن آن‌ها از نام تجاری‌ای که عرضه می‌کنند تقریبا غیرممکن است، که این اولین نشانه‌ی یک لوگوی عالی‌ست. بعد از اینکه با دقت هویت نام تجاری‌تان را در نظر گرفتید، به اطراف دقت کنید و ببینید چه لوگوهایی نظرتان را جلب می‌کند، یا به لوگوهایی دقت کنید که خیلی خوب میشناسیدشان. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام ساختن یک لوگوی اینستاگرام در نظر بگیرید.

هر پلتفرم شبکه‌های اجتماعی مشخصات منحصر به فرد خود را دارد و مهم است که برای اطمینان از ثبات، این مشخصات را برای آپلود هر عکسی چک کنید. گرچه انتخاب چنین لوگویی به واسطه‌ی ماهیت قابل توجه‌ی آن نسبتا محبوب است، فشار بسیاری برای درک مفهومش وارد می‌کند. یک لوگوی مونوگرام، معمولا برای نفوذ قدرتش، به نام تجاری مشهوری وابسته است – ما علامت «C» پشت به پشت شانل را می‌شناسیم چون که ما شانل را می‌شناسیم. البته باید توجه داشت که هر یک از این برنامه ها دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی هستند و جهت انتخاب بهترین برنامه، بهتر است امکانات و ویژگی های آنها را مقایسه کرده و روش کار با هرکدام را بیاموزید. اگر بخواهیم یک برنامه ساده برای بی حوصله‌ترین افراد پیشنهاد کنیم، آن برنامه Ucraft خواهد بود. با وارد شدن به محیط سایت و تنها یک کلیک با حجم انبوهی از طرح‌ها مواجه خواهید شد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت دیجی فالوور هر روز هفته از طریق تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمیل و پیامک پاسخگو نیازهای شما عزیزان است. رنگ های گرم مانند قهوه ای، صورتی، قرمز، نارنجی و زرد هیجان و دعوت را بر می انگیزند. رنگ‌های سرد مانند سبز، آبی و بنفش برای ایجاد یک محیط آرامش‌بخش استفاده می‌شوند، در حالی که سیاه و سفید تضاد ایجاد می‌کنند. در این قسمت، به پرسش‌های تخصصی شما درباره‌ی محتوای مقاله پاسخ داده نمی‌شود. اگر با عدد 20 به مشکل بر خوردید، کافی است به اندازه مناسب آن را کم یا زیاد کنید تا نتیجه مناسب بدست آید. رنگی که تازه ایجاد کرده ایم، به پنل Swatches اضافه و با یک حاشیه متمایز می شود.

شاید لوگو ها اولین و تنها چیزی باشند که مشتری و کابربر شما آن را مشاهده می کند پس برای طراحی آن باید وقت بگذارید و بتوانید آن را به بهترین وجه ممکن با نام تجاری خودتان طراحی کنید. گاهی طرح یک لوگو در ذهنتان می ماند و شما یک سازمان را با آن لوگو به خاطر می آورید. با تغییر لوگوی آن شرکت ممکن است آن را به یاد بیاورید پس بهتر است طراحی لوگو برای اینستاگرام شما به طوری باشد که نیاز به تغییر آن نداشته باشید و همیشه ماندگار باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” ۷ باید و نباید طراحی لوگو ” را بخوانید. گرچه ساختن یک لوگوی انتزاعی کمی ریسک دارد، می‌تواند به شما فرصتی دهد تا رد خودتان را بر روی بازار به جای بگذارید، از رقبایتان جدا بایستید و هویت نام تجاری‌تان را به درون تصویری کوچک و پرقدرت وصل کنید. واقعا می‌خواهید از طریق لوگویتان نشانی برجای بگذارید؟ یک نشان انتزاعی را امتحان کنید. از لحاظ بصری، یک لوگوی عالی، به طور مؤثر از همه چیز، از رنگ گرفته تا تایپوگرافی استفاده می‌کند و سریعا ارزش‌ها، خدمات، نگرش و پیشنهادات یک نام تجاری را نمایش می‌دهد. به زودی درخواهید یافت که یک لوگو چقدر برای شما به عنوان یک مشتری مهم است.

بنابراین، برای پیدا کردن فونت مناسب برای شخصیت برند خود، فونت های زیادی را آزمایش کنید و تایپوگرافی رقبای خود را با هم مقایسه کنید. همچنین، از یک رنگ استفاده کنید زیرا بینندگان می توانند به سرعت روی آن تمرکز کنند. شما باید از استفاده از چندین رنگ خودداری کنید، مگر اینکه برندهای شما به آنها برای انتقال پیام نیاز داشته باشند. اگر تجارت شما برای مخاطبان جدید است، ترجیح دهید نام کامل شرکت خود را قرار دهید تا مردم بتوانند نام آن را بدانند. اما اگر شما یک شرکت شناخته شده هستید، هنگام بازدید از حساب اینستاگرام شما، حروف اول نام شرکت شما کافی است. رنگین‌کمان این آیکون می‌تواند تفسیری از افراد و قشرهای متنوع جهان باشد.

وقتی صحبت از شناخت نام تجاری می‌شود این موضوع کمی قوز بالا قوز است،  شما هم تصویر و هم نام را برای ارتباط برقرار کردن با هویت نام ‌تجاری‌تان برای افزایش قدرتش دارید. بسیاری از متخصصین طراحی و نام تجاری، لوگو را چهره‌ی کمپانی می‌بینند. Adobe Illustrator یک نرم‌ افزار حرفه ‌ای برای طراحی و ویرایش لوگوها و تصاویر وکتوریال است.

سازنده لوگو اینستاگرام به شما امکان دسترسی رایگان به صدها قالب لوگو را هنگام تصمیم گیری در مورد چیدمان مناسب برای انتخاب صحیح می دهد. می‌توانید رنگ‌ها و فونت‌های مناسب را از کتابخانه وسیع سازنده لوگو انتخاب کنید. برای قیمت گذاری لوگو باید عواملی همچون نوع، زمان،‌ طراح با تجربه و… در نظر بگیرید. یکی از بهترین دوره طراحی کاور اینستاگرام که بصورت جامع طراحی پیج اینستاگرام آموزش داده شده است دوره گرافیست اینستاگرام است که جدیدا توسط همین سایت دیاکوگرافیک که برای شما معرفی کردیم منتشر شده است. از این همه انتخابی که دارید به ستوه آمده‌اید و نمیدانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید.

رنگ‌ها و فونت‌ها، نقش بسیار مهمی در انتقال پیام و ایجاد احساسات در مخاطب دارند. انتخاب رنگ‌های مناسب و فونت‌هایی که با هویت برند شما هماهنگ باشند، به جذابیت و خوانایی لوگو کمک می‌کند. سعی کنید از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که با هم هارمونی خوبی را به نمایش می گذارند. اگر شما از این موارد در طراحی لوگو خود کمک بگیرد؛ می توانید یک لوگو بسیار حرفه ای طراحی کنید و لوگوی خود را نسبت به دیگران متمایز نمایید.

کنوا (Canva) نیز به عنوان بهترین سایت ساخت لوگو رایگان طرفداران زیادی دارد. مزیت استفاده از این سایت تنوع بسیار زیاد ابزارهای موجود در آن است. این سایت امکانات و ابزارهای زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از این ابزارها لوگوی مورد نیاز خود را طراحی کنید. البته برخی از امکانات این سایت رایگان نیست و برای استفاده از برخی امکانات و ابزارها نیز نیاز است تا حداقل کمی به ایلاستریتور یا فتوشاپ تسلط داشته باشید. به طور کلی استفاده از این سایت انتخاب خوبی برای طراحی لوگو رایگان برای پیج اینستاگرام است.

در این لوگو هم از نام تجاری و هم از تصویر استفاده شده که با دیدن این دو درکنار هم می توانید به راحتی در ذهن خود لوگوی آن را هک کنید. لوگو برای اینستاگرام از نوع ترکیبی هم می تواند جذاب باشد و قابل دیدن برای مخاطب که به راحتی آن را به یاد بیاورد. اما چیزی که واقعا اینستاگرام را برای برندسازی متمایز می‌کند این است که کاربران آن تا چه حد از کسب ‌و کارها استقبال می‌کنند. تا زمانی که محتوای شما کار کند، کاربران اینستاگرام از دنبال کردن شما و حمایت از کسب و کار شما خوشحال خواهند شد.

ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه طراحی آنلاین لوگو حرفه ای انجام دهید. پس اگر قصد دارید بهترین نرم افزار طراحی لوگو را بشناسید و صفر تا صد طراحی لوگو را فرا بگیرید؛ با ما چند دقیقه ای همراه این مقاله شوید تا تمامی این اطلاعات را کسب نمایید. برای طراحی لوگو رایگان برای پیج اینستاگرام می‌توانید از سایت‌هایی که در این زمینه خدمات ارائه می‌دهند استفاده کنید. ساخت لوگو رایگان با هوش مصنوعی و یا استفاده از ربات لوگو ساز رایگان نیز روش‌هایی هستند که برخی از افراد خصوصا کسب و کارهای نوپا برای طراحی و ساخت لوگو از آن استفاده می‌کنند. اگر شما یک پیج اینستاگرامی دارید و می‌خواهید از این پیج به درآمد برسید نباید قدرت و اهمیت لوگو را در جلب نظر و توجه مخاطب نادیده بگیرید. هرچند برای داشتن یک لوگوی حرفه‌ای و منحصر به فرد به کمک یک طراح ماهر و مجرب نیاز است اما برای طراحی لوگو رایگان می‌توانید از سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنید.

طراحی لوگو رایگان به کمک هوش مصنوعی یا اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه وجود دارد و یا کمک گرفتن از یک طراح حرفه‌ای می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. ساخت لوگو برای پیج اینستاگرام با ابزارها و برنامه های رایگان این روزها آسان تر از گذشته شده. دنیای مدرن مزایای زیادی دارد و یکی از آن‌ها رایگان شدن کارهاییست که در گذشته‌ای نه چندان دور به هزینه‌های کلان نیاز داشت.

انتخاب یک فونت منحصر به فرد و قابل خواندن برای نام برند در لوگو، اهمیت دارد. در نظر داشته باشید که در آموزش حرفه ای طراحی لوگو فونت انتخابی باید با هویت اینستاگرام سازگاری داشته باشد و خوانایی متن را حفظ کند.شکل هندسی لوگو نیز می‌ تواند عنصری بسیار قدرتمند در طراحی باشد. در آموزش طراحی عکس لوگو می ‌توانید از یک شکل هندسی ساده استفاده کنید و آن را به شیوه‌ های خلاقانه تغییر دهید تا یک لوگوی منحصر به فرد ایجاد شود. این شکل هندسی می‌ تواند به نمادی از ارتباطات اجتماعی، عکس، دوربین و موارد مشابه اشاره کند. شروع به طراحی لوگو نموده و ایده‌ هایتان را در قالب اولیه ‌ای اجرا کنید.

کمتر کسی را می توان یافت که با این شبکه اجتماعی خوش آوازه آشنایی نداشته باشد. شاید شما هم بخواهید از لوگو اینستاگرام در طراحی های خود استفاده نمایید. لوگوهایی که در طول سال‌ها مرتبط باقی می‌مانند، محدودیت زمانی ندارند. در حالی که استفاده از آخرین ترندهای طراحی هنگام ساخت لوگو وسوسه انگیز است، اما همیشه بهترین کار نیست. در برخی شرایط، استفاده از ترندهای روز برای شیک نشان دادن طراحی لوگو ممکن است تصمیم اشتباهی باشد.

برنامه معروف ایلاستریتور قوی‌ترین و کامل‌ترین ابزاری است که می‌توانید در  طراحی لوگو رایگان برای پیج اینستاگرام از آن استفاده کنید. اولین قدم برای طراحی لوگو اینستاگرام با استفاده از آرمکده این است که مشخصات خود را مانند نام شرکت یا کسب و کار، سبک لوگو، رنگ ها، آیکون ها و غیره ارائه دهید. ساخت یک لوگو حرفه‌ای، اولین و مؤثرترین گام برای معرفی یک برند و مجموعه محسوب می‌شود. شما با استفاده از لوگویی کارآمد می‌توانید اهداف کسب‌‌وکارتان را به زبانی ساده به مخاطبان خود منتقل کنید.

در این نوشته سایت‌ها و برنامه‌هایی را معرفی کردیم که در طراحی لوگو رایگان برای پیج اینستاگرام به شما کمک خواهند کرد. همان‌طور که اشاره شد برای طراحی لوگو رایگان می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند استفاده از ربات لوگو ساز رایگان، بهترین سایت ساخت لوگو رایگان و یا ساخت لوگو با هوش مصنوعی کمک بگیرید. طراحی لوگوی چشمگیر اینستاگرام شما می تواند مشتریان بیشتری را برای کسب و کارتان به ارمغان بیاورد. اما باید لوگو را با دقت طراحی کنید تا منحصر به فرد باشد و پیام برند شما را منتقل کند. این باید یک طراحی ساده اما چشمگیر باشد که مردم بتوانند به سرعت با آن ارتباط برقرار کنند.

بنابراین از چه فرمت فایلی باید استفاده نمایید؟  PNG بهترین انتخاب برای اکثر استفاده‌ های وب است زیرا تصویری واضح ‌تر و با کیفیت ‌تر نسبت به سایر فرمت ‌های فایل تولید می‌ کند. استفاده از این سایت یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌هایی است که برای داشتن یک لوگو به صورت کاملا رایگان پیش رو دارید. در این سایت می‌توانید طرح‌های بسیار متنوعی را مشاهده کرده و سپس با انتخاب رنگ مورد نظرتان و وارد کردن نام برند خود، لوگوی کسب و کارتان را به صورت رایگان دریافت کنید. بدیهی است ایده طراحی لوگو در ابزارهای رایگان با ایده‌ای که یک طراح با تجربه و خوش ذوق صرفا برای کسب و کار شما ارائه می‌دهد تفاوتی چشمگیر خواهد داشت. با استفاده از این سایت می‌‌توانید رایگان طراحی لوگو حرفه‌ای و منحصربه‌فرد دست پیدا کنید. سایت ساخت لوگو ویکس به شما کمک می‌کند تا ویرایش‌های بسیاری را روی طرح و قالب‌های پیشنهادی انجام دهید و آن‌ها را شخصی‌سازی کنید.

طراحی لوگو اینستاگرام در نرم افزار ایلوستریتور در اینجا به پایان رسید. توانستید در چند مرحله ساده، یکی از معروف ترین لوگوهای دنیا را خودتان طراحی کنید. نماد جدید مسطح است و به نظر می‌رسد با در نظر گرفتن روندهای مینیمالیستی طراحی شده است.

آموزش طراحی لوگو اینستاگرام به شما کمک خواهد کرد تا در بین رقبای خود برجسته شوید و هویت خود را به طور منحصر به فرد نشان دهید. در دنیای پررونق و پویای دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام به عنوان یکی از قدرتمندترین و محبوب ‌ترین پلتفرم ‌ها برای اشتراک ‌گذاری تصاویر و ویدیوها در سراسر جهان شناخته می ‌شود. اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، به سرعت به یک ابزار بسیار مؤثر برای ارتباطات شخصی و تجاری تبدیل شده است. سفارش تولید محتوا برای اینستاگرام یکی از مهم ترین فعالیت ها برای دیجیتال مارکتینگ است.یکی از برجسته ‌ترین عناصر شناخته شده در هر برند، لوگوی آن است. لوگو یک نماد بصری است که هویت و شناخت برند را نشان می ‌دهد و به عنوان یک واحد ارتباطی بین برند و مخاطبان آن عمل می‌کند.

لوگو، به‌عنوان چهره برند شما، نقش مهمی در جذب مخاطب، افزایش اعتماد و ایجاد یک ارتباط عمیق با مخاطبان هدف ایفا می‌کند. با انتخاب ابزارهای مناسب، رعایت نکات کلیدی طراحی و توجه به هویت برند خود، می‌توانید لوگویی طراحی کنید که باعث شود برند شما در میان رقبا متمایز شود و به موفقیت برسد. به یاد داشته باشید که طراحی لوگو یک فرآیند خلاقانه و درعین‌حال دقیق و نیازمند توجه به جزئیات است. با طراحی یک لوگوی حرفه‌ای، می‌توانید به برند خود ارزش افزوده دهید و در بلندمدت به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

اگر به‌دنبال طراحی لوگو با هوش مصنوعی فارسی هستید Looka به شما کمک می‌کند. این سایت، ابزار ویرایش پیشرفته‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد و فونت‌ها و رنگ‌های مختلفی را ارائه می‌کند. برخی از ابزارها و امکانات این سایت، رایگان و برخی دیگر نیاز به پرداخت حق اشتراک دارد. یکی از سوالات مهم در هنگام سفارش تولید محتوا برای اینستاگرام این است که چه افرادی باید برای اینستاگرام خود طراحی لوگو انجام دهند. در پاسخ به این سوال باید گفت که افراد در چند صورت باید طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام خود داشته باشند.

1- افرادی که به صورت جدی در فضای واقعی کسب و کاری دارند و مشغول به کار هستند. این افراد حتما به طراحی لوگو برای پروفایل اینستاگرام خود نیاز دارد. زیرا بعد از مدتی می توانند با استفاده از لوگو کار خود را گسترش دهند. ما در این مقاله به بررسی نحوه ی طراحی لوگوی حرفه ای اینستاگرام پرداختیم.

یک لوگوی حرفه ‌ای و مناسب به برند شما اعتبار می ‌دهد و اعتماد کاربران را جلب می‌کند. وقتی که کاربران بر روی صفحه شما لوگویی با کیفیت ‌بالا مشاهده می‌کنند، احتمال تعامل و خرید از شما بیشتر می ‌شود. کاربران به ‌سرعت تشخیص می دهند که صفحه شما با چه موضوعی مرتبط است و به راحتی جذب محتوای شما می ‌شوند. با آموزش طراحی لوگو آنلاین می توانید لوگویی طراحی کنید که مفهوم و ارزش‌ های برند شما را به‌ طور واضح نشان دهد. طراحی، رنگ ‌ها و عناصر داخل لوگو می ‌توانند پیام‌ های برند را انتقال دهند.

سایر خدماتی که با این سازنده لوگو به آنها دسترسی دارید عبارتند از یک کیت کامل رسانه های اجتماعی، طرح های لوگوی آماده چاپ و پشتیبانی زنده 24×7. شما همچنین می توانید از این ابزار برای ایجاد لوگوی NFT خود به تنهایی استفاده کنید. نام کسب و کار یا شرکت شما به طور کامل یا فقط با حروف اول نمایش داده می شود.

از آنجایی که تقریبا هر کسب و کاری می تواند در اینستاگرام فعالیت کند پس حجم زیادی از افراد در اینستاگرام هستند که نیاز به راهنمایی دارند که چگونه از پس رقبای خود بر بیایند. همانطور که گفته شد جلوه های بصری نقش مهمی دارند و می توان با همین جلوه ها مخاطب را جذب کرد. طراحی لوگو برای اینستاگرام یکی از همین جلوه هاست که باید به خوبی و با کیفیت طراحی گردد. با ما همراه باشید تا در رابطه با طراحی لوگوی مناسب برای اینستاگرام نکاتی را بررسی کنیم. این سایت طراحی لوگو، سوالاتی در مورد برند، سبک لوگو دلخواه، و زمینه فعالیت شما بیان می‌کند و براین اساس طرح‌های گوناگونی را پیشنهاد می‌دهد.

لوگوی شما باید آنچه را که به طور مرتب در صفحه خود ارائه می دهید منعکس کند. لوگوی اینستاگرام شما نشان دهنده برند شما خواهد بود زیرا نقطه تماسی بین مصرف کنندگان یا مشتریان هدف شما و کسب و کار یا شرکت شما است. این ارتباط با مخاطبان به شما کمک می کند اگر لوگوی شما را دوست دارند و با آن ارتباط برقرار می کنند، آنها را به عنوان مشتریان وفادار جذب کنید.

در ادامه، به برخی از مهم‌ترین نکات در طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام می‌پردازیم. لوگو ها در اصل به عنوان یک نماد تجاری برای معرفی کسب و کار ها و شرکت ها محسوب می شوند. بنابراین طراحی اسم به صورت لوگو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای کسب و کارها باشد. از آنجایی که طراحی لوگو جزء حیطه ی دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا محسوب می شود؛ شما باید از اهمیت لوگو در کسب و کار مطلع شوید و یک طراحی لوگو حرفه ای انجام دهید. اگر قصد دارید در Instagram یک فعالیت مستمر داشته باشید و بعد از مدتی کسب و کارتان رونق بگیرد؛ باید حتما از روانشناسی طراحی لوگو مطلع شوید و یک طراحی لوگو جذاب برای صفحه اینستاگرام خود داشته باشید. اینگونه بعد از مدت کوتاهی به عنوان یک برند در زمینه ی شغلی خود در بین افراد معرفی می شوید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام